Blue Dinelu
Skapade svar
-
Boendestödet var här en timme. Nu ska Jag steka mig några hamburgare. Sedan blir det vila. Det värsta med om Jag lägger mig på dagen är att den där jävla ångesten kommer smygande. Hoppas du får sova gött i alla fall. 🙂
Är det bättre i magen idag? Jag brukar bli dålig i magen när Jag inte har sovit. Känner det nu. Det går inte an med mer kaffe nu, nä.
När Jag får lön ska Jag köpa mig en prinsesstårta. Blev sugen på en sådan nu helt apropå. 🙂
Jag är helt omedveten om tiden. Jag kan ta mig en cigg och så har det plötsligt gått två timmar. Äta frukost i nästan en timme. Jag vet inte vad Jag gör, eller var tiden tar vägen. Kan knappt sitta upprätt här vid datorn. Jävla yrsel alltså. Somnade sent igår och vaknade vid halv fem i morse. Helt borta. Det är tur att man inte jobbar vid sådana här tillfällen.
Nu fick Jag en 50 lapp för enkäterna igen. 🙂
Får ha i mig någon frukost, så kanske Jag får lite energi. Jag är helt borta.
Det var bara småsaker. Som att Excel inte såg ut som det brukade, men det har fixat sig nu. Och att man måste logga in för varje fil. Det vet Jag inte hur man fixar ännu. Men bara småsaker. Och så visar den andra datorn något problem med onedrive som Jag inte har orkat kolla på ännu.
Och så är Jag alldeles yr i skallen av trötthet. Men Jag får nog sova bättre ikväll. 🙂
Go Mörra? 🙂 Ja e änna trött.
Vaknade för flera timmar sedan. Kunde inte somna om. Har suttit här och fyllt i enkäter. Det kommer att bli en jobbig dag idag, känner Jag. Men datorn börjar rätta till sig. Var bara Jag som inte har grejat med sådant på länge.
Jag hade fått 10 sms med en trisslott i varje. Tog en halvtimme att ta ut dom en och en i affären. Och Jag hade ju inte betalat för dom så 90 kr är ju ett plus.
Ja, det är ingen ide att ha för bråttom när det gäller datorn. Man får googla ibland när man har tid. Bara några små inställningar som Jag inte kan utantill. 🙂
Det ska bli varmare. Kom hem för 20 min sedan. Var nere och hämtade ut tio trisslotter. Vann bara 90 kr. Tur att Jag slapp att betala. Det där med datorn får Jag ta lite då och då. Nu ska Jag ta mig ett glas dricka. Acn är igång. 🙂
Men God Morgon igen 🙂
Jag ska också dra iväg en sväng. Behöver lite vila från datorn. Blev sittande här hela dagen.
Den är liksom översynkad. Skrivborden är exakt likadana. Tar Jag bort från det ena skrivbordet, så försvinner det på den andra. Lite skillnad borde man ju få ha. Vad besvärlig det blev helt plötsligt.
Måste äta något också. Börjar bli skakis i brist på energi. Korv med bröd får duga idag. 🙂
Alla bokmärken och lösenord kom tillbaka på direkten. Skrivbordet är som det brukar, men den har hämtat några saker från den stationära datorn med. McAfee hängde också med. Bara några småsaker kvar som Jag behöver mixtra med. 🙂