Blue Dinelu
Skapade svar
-
Det blev en körv med bröd till frukost nere på stan 🙂
Om du är trött i mössan, så ta av den. 🙂 🙂 Jag blir nog trött senare under dagen, eftersom Jag var uppe så tidigt.
Ööh 🙂 God Morgon 🙂
Jag fick 46kr plus frakt 24kr för filmen. Jag drar ner och skickar den när affären öppnar, så har Jag gjort det. Nu är det bara att komma på om det är något mer Jag kan sälja.
Vad gör Jag uppe så här tidigt? Vaknade när timmen var på en femma. Var så nyfiken på vad Jag hade fått för filmen, så Jag gick upp.
Hoppas allt är bra med dig? 🙂
Ja, det var det. Men Jag var ganska kass på internet, som var så nytt då. Med att man behövde Adobe reader och sådant. Att hitta rätt program för rätt fil och att undvika virus. Sådant som datorn nästan gör av sig självt nu mera.
Vad trött Jag blev nu. Måste gå och lägga mig. Jag får se i morgon vad Jag fick för filmen.
God Natt. 🙂
Ja, Jag gick också på komvux. Där hade dom 486:or. Men det var innan Jag tog datorkörkortet det. Men vad roligt det var. Jag hade full behörighet på datorn kommer Jag ihåg. Det var inte alla som fick ha det.
Det blev inget boendestöd i kväll. Hon hittade ingen parkering sa hon i telefonen.
Jag hade lånat dator av brorsan innan, men det var min första egna. En begagnad märkeslös sak. Jag tog datakörkortet när Jag hade den. Det var datakörkort till 98 och 2000. 🙂
Jag var ägare till en Windows 98 dator för länge sedan. Men Jag vet inte vad hårdvaran på den hette. Cd-spelaren lät som en motorcykel. Det var den första datorn som Jag själv var ägare till. Kommer ihåg att Jag gav 2500kr för den. Och vilken Jävla musik den spelade när man installerade, precis innan den var klar. 🙂
Har du någon dator med Windows 98? Dom har blivit ovanliga. Det är mycket sällan man ser någon sådan.
Nu har budet på filmen stigit med 100% 2kr. 🙂
Fick en 50 lapp nu igen. 🙂 Bara hoppas Jag får lite mer än en krona för filmen också. Den där datorn har några få bud än så länge. Är där och tittar varje dag.
Ja, Jag får ont i ryggen av att tvätta badkaret också. Så man får ta en sak i taget, med några dagars mellanrum.
Gjorde rent toaletten och fick ont i ryggen, aj aj aj. Det är tur att man inte jobbar med sådant. Jag skulle aldrig klara av det.
Och om någon timme kommer boendestödet och hälsar på. 🙂 Inga andra planer har Jag.
Och köpa glass? 🙂
Själv sitter Jag här och gör ingenting. Diskat har Jag gjort.
God Middag. 🙂
Nu får Jag sätta igång.
Ja, det gick bra. A-laget satt i busskuren som vanligt. Och Jag höll mig undan.
Ska steka mig några hamburgare till middag idag. 🙂