Skapade svar

Visar 12 inlägg - 4,537 till 4,548 (av 5,471 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Nu har Jag tagit min efter duschen cigarett och sitter här på tork. Öhh vad Jag gör allt långsamt idag. 🙂

Det finns likvärdiga program till Linux och datorer som är gamla. Och där funkar det mesta utan problem. Funderar på att köra Linux på ett usb-minne. Jag har gjort det någon gång för länge sedan. Wubi tror Jag det hette då. Man slipper att installera över Windows på hårddisken. Men Jag ska kolla upp det lite mera först, om hur man gör idag.

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det är ingen större skillnad mellan dom äldre och nya programmen. Bara att dom höjer systemkraven. Kanske samarbetar dom med datortillverkarna, så att man ska köpa nytt.

Nu ska Jag spola av mig med lacknafta och thinner 🙂

Trådstartaren

Nu har Jag ätit frukost och diskat efter mig. Och medicinen har Jag tagit. Bara att vänta på boendestödet som kommer ikväll. Så Jag kan slappa hela dagen. Ska vila en halvtimme till innan Jag orkar ställa mig i duschen.

Det gick inte att ta bort Creative Cloud.

Trådstartaren

God Morgon? 🙂

Nu har Jag sovit länge. Ska ordna med frukosten. Ööh Nu kan Jag ta det lugnt. 🙂

Trådstartaren

Man måste hålla på ända tills man får den rätta hjälpen. Hoppas läkaren kommer till din vårdcentral så du slipper åka buss.

Nu har Jag haft boendestöd. Känner mig trött och drogad av medicinen. Ska försöka sova ut nu när Jag inte har något som väntar. Över helgen ska Jag bara slappa och göra ikoner. 🙂

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Nu är det nystädat. 🙂 Mitt hem ser ut som något taget ur en katalog.

Har inte haft tid att äta på hela dagen. Slängde precis i mig fem korvar med bröd. Jag skakar av utmattning. Fan vad Jag har slitit den här veckan. Det ska bli gött med helg för en gångs skull och sova så länge Jag vill.

Du måste söka hjälp igen. Jag sökte hjälp i flera år innan Jag hamnade på rätt ställe. Det är den där känslan av att få hjälp som betyder så mycket.

Nu väntar Jag på boendestödet. Så Jag sitter här en stund till i kväll.

Trådstartaren

God Morgon 🙂

Dom kommer efter 12:00 någon gång. Men Jag har lite skräp som ska slängas innan. Och lite annat smått. Gör så mycket Jag kan innan dom kommer.

Vad synd att det är så  dåligt. Fick du någon uppföljning med vårdcentralen?

Trådstartaren

Ja, Jag är ständigt uppkopplad till Adobes moln. Jag tror Jag ska ta bort den skiten. Det räcker med bara Photoshop Elements. För Jag har ju användar-filerna på OneDrive och det är tillräckligt för mig.

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Det följde med några saker till Photoshop som Jag inte har kollat in ordentligt ännu. Creative cloud är en av dom. Jag tror den ligger och pyr. När Jag kollar processerna visar den på Rainmeter. Men den har bara flyttat upp den på listan. Den fungerade bra utan Photoshop. Jag får sätta mig här och rensa lite någon dag, tror Jag.

Det är redan dags för medicinen. Vad klockan går. 🙂

Trådstartaren

Det är lugnt. 🙂 Jag hade inte så mycket tid att skriva Jag heller. Sov så väldigt konstigt i natt. Var helt utmattad. Och så vaknade Jag sent och var tvungen att duscha, innan Jag skulle vara på sjukhuset. Jag hann med bussen i morse precis. Och så är det allt plock här hemma inför städningen i morgon.

Processorn jobbar hårt hela tiden sedan Jag installerade Photoshop Elements. Även när programmet är avstängt. Jag får väl skaffa mig en bättre laptop. Fast det är nog så dom har räknat ut det, man ska köpa nytt. Inget speciellt med programmet jämfört med gamla versioner. Bara att det tar kraft ur datorn.

Man får det precis som man vill på körvkiosken. 🙂

Trådstartaren

Jag finns här om du behöver. 🙂

Är hemma och grejar inför städningen i morgon. Var på stan och köpte busskort. När Jag kom hem fick Jag se att Jag betalat för mycket. Fick åka ner igen med kvittot. Då fick Jag tillbaka kontanter. Så då köpte Jag mig en halv special med stark senap på korven och ketchup på moset.

Trådstartaren

Inget att behöva be om ursäkt för. Vi är på rätt ställe med våra sjukdomar. 🙂

Nu är Jag helt slut. Har varit omkring på stan och handlat. Och kollat till Morsan. Och så tror Jag att tanten under vill bjuda på kaffe igen. 🙂

Visar 12 inlägg - 4,537 till 4,548 (av 5,471 totalt)
0