Skapade svar

Visar 12 inlägg - 4,537 till 4,548 (av 5,149 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Tyckte det var något som fattades. Och så kom Jag på att Jag glömt morgonmedicinen. Så den tog Jag nu och så får Jag ta dags-medicinen i kväll.

Ja, Jag ska ut till Rusta och fylla på med kolsyra och schampo mm. Och imorgon är det dags för ett besök på sjukhuset igen. 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Go Mörra igen 🙂

Var precis nere på stan och fick ut mina tabletter, som Jag fick av 1177 istället för doktor24. Funderar på att ta ännu en sväng med bussen. Är bara hemma och matar mig lite. 🙂

Trådstartaren

Fan vad lat Jag är. Sitter här och torkar. Har inte kommit mig iväg ännu. 🙂

Provade doktor24 för ett tag sedan. Och Jag fick inte ut min salva. Och tabletter går inte alls. Fick en enkät att fylla i för ett tag sedan som handlade om doktor24. Jag svarade att dom var helt värdelösa. Och det är dom. Totalt blåsta.

Nu ska Jag snart iväg i alla fall. 🙂

Trådstartaren

Möblerar du om? 🙂

Själv har Jag inte kommit någon vart ännu. Ska in i duschen.

Trådstartaren

Tog mig en cigg men det var ingen höjdare. Blev ännu tröttare och det känns som om Jag skulle behöva sova i flera dagar. Ska bara vila lite till och sedan får Jag rycka upp mig, så Jag får något gjort idag.

Väntar på min 50 lapp. 🙂

Trådstartaren

Låg och vred mig i flera timmar igår kväll. Och så vaknade Jag tidigt igen av hjärtattack. Så försökte Jag sova lite till. Och nu känns det bättre för tillfället. Det är en hög ungar som brukar leka utanför tills mitt i natten. Och på morgonen är det fåglarna. Det är svårt att få någon ro här.

God Morgon? 🙂 Ännu en dag i helvetet. 🙂

Trådstartaren

Jag är fortfarande trött i kroppen. Jag vet inte vad det är. Kanske är lite sjuk i alla fall. Får se om det blir bättre tills imorgon.

Trådstartaren

Camping, Jag tror det finns lite sådant här 🙂 Jag köpte energi-dricka där en gång när det var black friday rabatt. Jag var inne på husvagnar och sådant förr när Jag jobbade. Hyran var för dyr tyckte Jag. Men nu får man ju bostadstillägg. 🙂

Trådstartaren

Har ingen aning om modellen på bussen. Brukar inte lägga märke till sådana detaljer. Men motorn satt fram. 🙂

Visst är det lite frihet att ha bil. Men här kostar parkeringarna per månad för dom som bor här. Och för besökande är det sms-parkering som gäller. Och så all bensin som går åt. Jag har inte hälften av dom pengarna. Så Jag ska också satsa på ett sparsamt liv. 🙂

Trådstartaren

Jag var med och bytte motor på en Mercedes-buss en gång för länge sedan. Snubben som ägde bussen lyfte upp hela fören med en grävmaskin. Så rullade vi in motorn och grävmaskinen sänkte bussen igen. Det var ett jävla jobb. Den var lika stor som en stadsbuss med inredning och dubbelsäng där bak. Fy fan vad Jag har slitit kommer Jag på när Jag tänker efter.

På 20 år måste du ha sparat in mycket pengar på biljetterna? 🙂

Trådstartaren

Nu är Jag hemma igen. Sitter här och äter korv med bröd. Åkte hem på samma biljett, så Jag behövde inte aktivera månadskortet ännu. 🙂

Trådstartaren

Så, nu har Jag haft boendestöd och är redo för att ge mig iväg. 🙂

Sov så gott. 🙂

Visar 12 inlägg - 4,537 till 4,548 (av 5,149 totalt)
0