Skapade svar

Visar 12 inlägg - 4,537 till 4,548 (av 5,055 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Nu skiner solen igen. Var tvungen att Googla på UPS. Så avancerade saker har Jag inte haft. Men laptopen kan gå, den har ju eget batteri.

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det var nog bara en lokal skur. 🙂 Hörde åskknallarna på avstånd. Svalkan får vi nog vänta tills hösten med.

Jag har sådana där överspänningsskydd till datorn och framme vid tv,n. Men det är lika bra att vänta en stund till med att starta några apparater.

Trådstartaren

Det kom en liten regnskur här för en liten stund sedan. Men det är fortfarande äckligt varmt. Vet inte om Jag vågar starta den stora datorn i fall det blir åska. Nu slog blixten ner. Ljuset blinkade till.

Får leta efter tobak när Jag får lön. Det var så lättvindigt innan. Betala med klarna och hemleverans.

Trådstartaren

Nu har dom visst slutat sälja tobak på nettotobak. Det var så bekvämt med hemleveranser. Får leta upp någon tobaksaffär nere i stan i stället. Vad jobbigt.

Är du ute och äter glass? 🙂

Trådstartaren

Dom brukar lova regn, som sedan inte kommer. Nu ska Jag vila en stund. 🙂

Trådstartaren

Närmast väntar frukosten. Och en cigg på det. Det blir nog ganska bra om man bortser från värmen. Det är jobbigt att gå ut när det är varmt och kvavt i luften. Och Jag kan inte se någon svalka på väderkartorna.

Trådstartaren

Jag känner mig mycket bättre än igår. Då var Jag dålig. Somnade med ac,n på. Den har stått på hela natten. Jag brukar inte veta riktigt hur Jag mår innan Jag har pratat med någon. Och idag kommer inte boendestödet. Jag har ledigt. Men nu kan Jag slöa hela dagen. Ligga och svalka mig om vartannat.

Trådstartaren

Jag förstår hur det känns med glass-abstinens. 🙂 Ibland blir Jag sugen på kvällen och så får Jag kolla i frysen om Jag har något där.

God Morgon? 🙂

Trådstartaren

Det kom en ny Firefox nu. Version 90.

Letar efter ett tangentbord med känsliga knappar. Så det blir som på laptopen. Bara va när dom lite. Det som Jag har till den stationära är det för höga knappar på.

Trådstartaren

Det är nog någon annan som har skrivit? 😀

Nu ska Jag tjuvstarta kvällen med en sömntablett (har några över) men Jag sitter här en stund till.

Trådstartaren

Tusen inlägg. 😀 Vi är värst 😀

Trådstartaren

Och så bor det en tjej ovanför. Hon har katter hemma. Och så brukar hon vrida på stereon bra och gå ut på balkongen och stänga efter sig. Hon står där och tar en cigg. Så ska det väl höras ut. Det känns som att bo inuti en högtalare. Och så är det den där förbannade rapp-musiken. Jag kan också spela högt, men Jag gör det inte. Funderar på att skriva en önskelista med låtar och tejpa upp på dörren. 🙂

Visar 12 inlägg - 4,537 till 4,548 (av 5,055 totalt)
0