Skapade svar

Visar 12 inlägg - 4,525 till 4,536 (av 5,149 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Är du dålig? 🙁

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det var en bra ide´ att gå och lägga sig igen. 🙂

Det gick åt många ”kvantbitar” för att komma på det här svaret.

Trådstartaren

Har suttit med telefonen en stund nu. Städfirman kommer om en månad. Och så fick Jag ordnat med en parkering åt dom också. För tanten under har en egen parkering som man kan låna ibland.

Nu får Jag klä på mig innan boendestödet kommer. 🙂

Trådstartaren

Det är intressant med Cern. Synd bara att man hör så lite om det. 🙂

Trådstartaren

Jag berättade på sjukhuset att Jag mådde dåligt. Hon sa att Jag skulle ta det lugnt några dagar, att det kunde bero på värmen. Och enligt väderkartorna visar det på regn i nästa vecka. Om man nu kan lita på det. När dagen väl kommer brukar det inte bli så mycket med regnandet.

Trådstartaren

Du kanske kan bygga om en folkabuss? Den är ju inte så stor. Du får hänga cykeln bak på och ha kanoten på taket. 🙂

Trådstartaren

Ta det lugnt. 🙂

Trådstartaren

God Morgon? 🙂

Nu fick Jag sova en stund. Känns bättre idag, innan Jag har känt efter. Har fått i mig morgonkaffet och en cigg. Boendestödet kommer två gånger idag, så Jag har något att se fram emot i alla fall.

Jag såg en sådan där ombyggd buss till husbil. Dom körde med öppen framdörr. En kvinna stod alldeles bredvid den öppna dörren. Det såg lite farligt ut. Såg att om man har haft körkort före 1996 får man köra en sådan med B körkort. Länk

Har du haft det svårt inatt med?

Trådstartaren

God Natt 🙂

Trådstartaren

Har nyss kommit hem. Känner mig inget vidare Jag heller. Hämtade medicinen på sjukhuset, gick upp till Morsan och vattnade blommorna och var sedan i affären. Och det känns väldigt tungt i kroppen ännu. Jag tror Jag är sjuk. Kanske är det delta-varianten?

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Vaknade inatt och var helt utan energi. Kunde nästan inte stå på benen. Fick ta mig några mackor och ett glas blåbärssoppa, innan Ja la mig igen, tung som en sten. Fick sova till kl 8:00 i alla fall men känner mig fortfarande tung i kroppen.

Hur är det med dig då? 🙂

Trådstartaren

Jag blir svag av värmen. Det var gött att sitta på bussen med ac. 🙂

Är du ute och äter glass?

Visar 12 inlägg - 4,525 till 4,536 (av 5,149 totalt)
0