Blue Dinelu
Skapade svar
-
Det är den där pluppen ner till höger på bilden som är trasig. Frågan är om det går att byta den? Eller hur man tar loss den. Och så är det på tok för mycket kylpasta som du ser. Dom har försökt att fixa den men misslyckats. Men Jag ska allt få i hopa det här på något vis. 🙂
Blev bjuden på kaffe hos tanten under igen. 🙂 Får duscha senare i kväll i stället. Nu ska Jag fixa någon mat och så får Jag plocka loss processorn.
Sov så gött 🙂
Det var det felet Jag gissade på, med kylpastan och det. Jag har inte kommit till frukosten ännu. Ööh 🙂 Får sätta lite fart nu.
Den varvar upp mer och mer med tiden, några minuter. Sedan fick Jag stänga av.
Ja det är fyra ledare. Blå, grön, gul och svart.
God Morgon. 🙂
Jag hade lite svårt att somna. Tänkte bara på den där processorfläkten. Men till slut fick Jag sova och har haft sovmorgon tills nu. Ööh
Måste spola av mig så Jag kan ta hit vaktmästaren för att fixa kylskåpet. Det är den där plastkåpan som sitter i botten som är trasig. Tappade en paket hamburgare på den så den gick sönder. Men det tror Jag att Jag har berättat.
Natti Natti 🙂
Man är med i Apotek Hjärtats kundklubb. Samma som ICA. Och ibland får man 20% rabatt plus att man får tillbaks på refunder. Men utan rabatten är dom väldigt dyra. Då är det bättre med Apotea.
Tack för bilden. 🙂 Du är ju expert. Herre jävlar vad kablar. 🙂 En sådan bunt blir det med alla kablar Jag har med högtalare och sådant.
Nu måste Jag vila. Har varit igång hela dagen igen. 🙂 Och Jag som bara skulle sitta här och slappa över helgen.
Jag brukar handla där ibland. Även på Apoteket och Apotek Hjärtat. Det beror på rabatten. Ibland får Jag 20% rabatt på Apotek Hjärtat och då handlar Jag där. Och på Apotea när dom andra inte har rabatt. Det är salva, Corsodyl och C-vitamin Jag brukar leta efter. Jag brukar samla på mig ett lager.
Nu är det dags för medicinering. 🙂
Ha ha, Apotea. 🙂 Inte visste Jag att dom hade batterier där. Nu vet Jag vad Jag har att göra under dom närmaste dagarna. Och Netonnet finns inom räckhåll. Behöver bara ta bussen.
Ja, den ser ut så ja. Var där och kände på vreden och märkte att den ena sitter lite löst. Tittade lite närmare på nätdelen också, men kan inte se några skruvar där. Jag har inte tagit loss den ännu dock. Ska fota av den, så Jag vet vart allt ska sitta.
Tackar 🙂 Har inte haft koll på sådana program sedan före 2013, då Jag skaffade mig den stationära som Jag har nu. Man blir lite rostig. Jag tror Jag ska ta isär nätdelen också. Jag har säkerhetsbits. Plockar isär allt i hopa och gör rent.
Ja, just det bios var det ja. Det tänkte inte Jag på. Den kanske är överklockad. Men då får Jag koppla in den igen. Och så måste Jag hitta produktnyckeln med något program, så Jag kan börja om från början liksom.
Jag kollar Bios först. Sedan beställer Jag rengöringsmedel och kylpasta. Och så väntar Jag med dvd spelaren tills Jag vet att det fungerar. Låter det som en bra plan?