Blue Dinelu
Skapade svar
-
Jag gjorde sen middag, såg på nyheterna och nu ska Jag diska. Det var väldigt nära att det blev glass till middag. Men Jag fick ork att steka pyttipanna till slut. 🙂
Ja, det ska bli gött. 🙂
Angående att diesel luktar gött. Kommer att tänka på sådana tillfällen när man har varit nära nylackade båtar. Det brukar luktar tjära, diesel och lack. 🙂
Ja, det blir nog bättre utan den här värmen och oljudet från ac,n. Det skulle bli regn och svalka i veckan som kommer, enligt väderkartorna.
Fy fan va slapp Jag är idag. Sitter här i morgonrocken ännu. Bara några timmar innan boendestödet kommer och då får Jag vara klar. 🙂
Annars brukar Jag alltid vara ute tidigt på morgonen och handla, slänga sopor och sådant. Det är under dom senaste veckorna Jag har blivit så här slapp.
Ööh. 🙂
Nu har Jag äntligen orkat duscha. Ingen middag ännu. Sitter här och torkar.
Jag har inte vaknat ännu. 😀
Inte bara du som är konstig. Jag kan tycka att nylagd asfalt luktar gött.
Inte kommit till middagen ännu. Men Jag kanske kan steka mig lite pyttipanna.
Vad roligt att du fick igång speldosan. 🙂 När Jag var barn hade min syster en klocka med speldosa. Det var så irriterande tjötigt att höra på den hela tiden, så Jag gömde den högst upp i ett skåp. Sen hittade Jag den igen efter flera år och syrran fick tillbaks den. 🙂 Hoppas du får i hopa alla delar.
Jag behöver duscha, men Jag kan inte stå på benen ännu. Och klockan är snart kvart över tolv. 🙂
Måste vila lite till. Bara några minuter, tills energin når ut i kroppen. Fick precis i mig frukosten.
Ja, Jag har lite kretskort att löda ihop. Det ligger på köksbordet och väntar. Får lägga allt i en snygg hög innan städfirman kommer. Får säga till dom att städa överallt, men inte köksbordet. Håller på med lite olika saker samtidigt. Har inte haft råd att göra färdigt en sak i taget, för det är saker som måste beställas.
🙂
Jag har sovit väldigt länge. Tittade mig i spegeln och fick se ett fårat ansikte. Läpparna var tjocka av uttorkning. Helt borta. Det såg ut som om Jag var dö. Men nu är Jag uppe och ska äta frukost.
Är det fortsatt dåligt? God Morgon förresten. 🙂
Det är deras jobb att vara ute på kvällarna. Själv har Jag inte behövt dom i och med att Jag har boendestöd. Kanske boendestöd hade varit något för dig med?
Det skadar inte att ringa Mobila teamet. Du kanske får dig ett telefonsamtal eller så kommer dom på besök. Bättre än inget.
Vilken bra beskrivning. Tyvärr finns det inte så mycket att göra åt dom där psykiska problemen (Vet Jag av egen erfarenhet) mer än att lugna sig med mediciner. Som det verkar för dig just nu, är det bara att vänta. Det finns inte mycket mer att göra. Och om du kontaktar psykakuten så här på en Fredag-kväll, vet Jag inte om du får någon hjälp, eller om dom ens har öppet. Jag vet inte var eller vem man ska ringa där du bor. Finns ”Mobila teamet” där du bor? Jag önskar Jag kunde vara till någon bättre hjälp.