Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,985 till 3,996 (av 5,471 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Först verkade disken hel i diskhanteraren. Men så körde Jag en felsökning och då försvann den fullständigt. En stund var det nära att Jag skruvade tillbaks den gamla disken. Men det hade blivit en massa jobb i onödan. Får vänta tills imorgon på den nya disken.

Jag känner mig orolig och nervös nu igen. Och ska strax ner i källaren med tvätten.

Hoppas du sover gött. 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Så här ser det ut. Bild Den sitter längst ner. Jag har tagit ur den nu och ska testa den.

Trådstartaren

Jag ska flytta ut datorn nu och ta ur hårddisken. Och så ska Jag passa på att sätta i den där audio-splittern. När Jag tittar på den datorn, kan Jag inte fatta hur Jag har fått i hopa den.

Trådstartaren

Det låter bra det. En fin matta vet du. 🙂 Var försiktig var du trampar bara.

Trådstartaren

Jag har precis desinficerat mig och sitter på tork. 🙂 Bara dom stora diskarna har klarat sig, så är Jag nöjd. Får hoppas.

Stackarn som inte kunde sova ordentligt. Du får ta igen det i eftermiddag.

Trådstartaren

Go Mörra 🙂

Ska tvätta idag. Fan vad jobbigt. Men det blir inte så mycket eftersom Jag tvättar varannan vecka. Får släpa ut datorn till köksbordet igen. Ska plocka bort den trasiga disken och testa den i en hårddiskdocka som Jag har.

Har druckit kaffe och tagit min medicin. Nu väntar frukosten. Och på Torsdag ska Jag till sjukhuset och hämta min apodos.

Har du sovit gött?

Trådstartaren

Dom vill väl att man ska använda nya och uppdaterade datorer.

Jag glömde att Jag var vaken 🙂 Fastnade med xp-datorn. Har problem matt få bort några saker i nytt på högerklicksmenyn.

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Det är kanske meningen att man inte ska surfa med gamla datorer, ur säkerhetssynpunkt. Men man kommer in på sidor med gamla program och tips för xp. 🙂

Trådstartaren

Vad bra. 🙂 Då slipper Jag fler försök i onödan. Man får helt enkelt handla med nyare Windows. Har sett några fler sidor som gör likadant, men Jag kommer inte på vilka.

Trådstartaren

Det är inte så mycket att ha med bluray-spelare, när man lika gärna kan använda datorn. 🙂 Du behöver inte ha bråttom med xp-datorn.

Trådstartaren

Nä, du missförstod mig. Den andra blurayen, framme vid tv:n, har varit trasig länge. Har inte brytt mig om det, när Jag har bluray i datorn. Men nu kan Jag ju inte använda den i datorn heller pga hårddisken.

Jag tror att stödet för gamla xp försvinner allt mer. Man kan ha den till mycket, men inte handla på Tradera. Det är tur att Jag har laptopen i alla fall. 🙂

Trådstartaren

Jag sitter här som ett nervvrak. Har datorabstinens tills Jag får hårddisken. Ingen film idag nä. Och den andra blurayen är trasig.

Och så kommer Jag inte in på Tradera med xp-datorn. Det går inte att godkänna kakor. Har du märkt av något sådant problem med din dator?

Visar 12 inlägg - 3,985 till 3,996 (av 5,471 totalt)
0