Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,973 till 3,984 (av 5,149 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Blev lite avbrott pga boendestödet. Tryckte på False/Positive i Avg:n. Sedan tar det nog ett tag för dom att analysera filen.

Ska prova att installera Pdf-progammet nu. 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Samurize är för gammalt. Avg stoppade pluginPacket för mig. Och det är ingen ide´att hämta det. Det är sådant Jag hade sparat på hårddiskarna. Gammal skit. Men Jag hoppas på att få i gång det på något vis.

Men Jag hittade Doom. Det hade Jag också sparat. Det enda spelet Jag klarar av. Och det är riktig nostalgi.

Vad bra att få en Pdf-editor. 🙂 Den ska Jag också hämta.

Trådstartaren

Det är som Rainmeter. Bara det att det har en enklare programmiljö. Man slipper skriva scripten själv. Alltså det visar bilder, systeminfo eller vad man vill på skrivbordet. Men det är för gammalt för att visa väder och tv-kanaler, tror Jag. Men det funkar i alla fall i XP.

Till nyare Windows är det bäst med Rainmeter. Finns en massa skinns till det att ladda ner. Jag använder väder på skrivbordet i 10:an. 🙂

Trådstartaren

Nu är Jag helt färdig. 🙂 Det tog nästan fyra timmar att tvätta. Ööh, Jag är helt slut. Och så kommer boendestödet efter 19:00 någon gång.

XP-datorn går fint idag med. Har precis installerat Samurize och ska fortsätta med Plugin-packet. Det är nästan nostalgi med det programmet. 🙂

Trådstartaren

Har fullt upp med tvätten. Fan vilket jobb. Men det blir ju rent. 🙂

Trådstartaren

Hoppas du får ordning på det.

Ska ner till tanten under och få en kopp kaffe nu. 🙂

Trådstartaren

Är det en sådan med sladd som du kopplar i datorn?

Trådstartaren

Stackars usb-hubb. Det är en dag av sorg, som vi minns denna hubb.

Jo, Jag ska fixa några nya fläktar till den. Men det kan vänta tills Jag får råd.

Trådstartaren

Glömde att Jag kunde kolla med Google och det var visst som det ska vara med gpu:n

Nu sitter Jag på tork. 🙂

Trådstartaren

Nu har Jag fått i mig frukosten. Måste duscha nu så Jag kommer igång.

Den där gpu:n på grafikkortet i xp-datorn ligger på 68 grader typ. Ska Jag låta den vara avstängd tills Jag får nya fläktar?

Trådstartaren

Dom ska komma med paket på morgonen, inom två dagar. Jag vet inte varför Jag får så många olika bud-tjänster. Får se vad det kostar den här gången då. Har ju redan betalat frakt, men ändå gör dom så.

Trådstartaren

Jag har tvättid i eftermiddag, Ööh Vilket jobb. Får spola av mig först. Och så väntar Jag på min 50-lapp från  enkäterna.

Visar 12 inlägg - 3,973 till 3,984 (av 5,149 totalt)
0