Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,973 till 3,984 (av 5,074 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Har öppnat dörren fyra gånger nu. Dom skiter i lappen. Får gå och ha koll på det hela dagen.

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Vad gött att höra att du fixar och donar med filer och mappar. Då är du ganska klar i skallen nu då?

Jag ska ta reda på om Jag får dator-möbeln någon gång.

Trådstartaren

Nu sitter lappen där. 🙂

Ska bara ta mig en efter frukosten cigarett.

Trådstartaren

En lapp ja. Det var en bra ide´. Ska ordna det. Har öppnat tre gånger redan.

Trådstartaren

Jag har inte fått min vanliga morgon. Var tvungen att klä på mig direkt och gå ut och sätta upp dörren. För portkoden är trasig. Men folk är där och stänger hela tiden, så Jag får ha koll på det hela dagen. Och den där möbeln är fortfarande inte på gång. Den står i Göteborg ännu. Har ingen aning om när Jag får den.

Så Jag känner mig lite smått nervös.

Trådstartaren

God Morgon 🙂

Har fått meddelande om att paketen kommer någon  gång idag. Ingen tid, så Jag måste hålla mig hemma. Kan inte gå ut. Vad jobbigt.

Hur mår du idag?

Trådstartaren

Jag har blivit lurad. Långsam länk till Trustpilot om Bring

Jag har blivit ännu mer lurad. Långsam länk till Trustpilot om Vidaxl (Datorbordet)

Får kontakta konsumentrådgivaren någon dag, ser det ut som.

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Nu har hon gått och Jag har tagit min medicin och min cigg. 🙂

Jag beställde datorbordet förra Måndagen och har fått reda på att det står i Göteborg. Och Jag har ingen aning om när dom kommer hit med det. Och så var det några kort Jag hade beställt till den nya datorn som dom hade skickat via Bring. Fick betala 75 kr styck för två paket som inte har kommit ännu. Jag tror Jag har blivit lurad av Bring, för Jag har redan betalat frakten. Får tänka mer på det i morgon, om Jag är klarare i skallen då.

Trådstartaren

Tack för bilden. 🙂 Det tar nog en stund att gå igenom det och det liknar sådant Jag har sett på vissa sidor.

Nu väntar Jag på boendestödet. Hinner ta mig en cigg innan dom kommer. Vad mörkt och gött det börjar bli på kvällarna. Sitter här med ett värmeljus och som vanligt nerdragna persienner. 🙂

Trådstartaren

Min Windowsnyckel är äkta och den fungerar. Men inte aktiveringen. Så Jag kan ju alltid titta på din skärmdump och se om det ger något. Och Jag ska prova att ringa Microsoft någon dag framöver.

Hoppas du får med dig datorerna och det om du kommer därifrån.

Trådstartaren

Du borde prova en ssd. Jag lovar att du inte kommer att ångra dig. Det är skitbra. 🙂 Man slipper att vänta. Och så håller sig os:et bättre på något vis. Den är fräsch längre.

Jag vet inte vad OOBETimer är för något? Det står att man kan aktivera över nätet, som inte fungerar, eller så kan man ringa.

Trådstartaren

God Morgon 🙂

Nä, Jag tror inte det ska ha någon betydelse om det är ssd. Jag hade det på min gamla xp-dator också och det var inga problem. Och den fungerar som den ska när den har varit igång en stund. Det är bara vid kallstarter som den hänger sig. Rensade den gamla hårddisken på virus, i hårddiskdockan, med McAfee. Och så är det nog för gamla drivers och sådant på den.

Var på Microsoft och läste om aktiveringen. Det kanske går att aktivera med telefon. Får se när Jag kopplar in den igen.

Visar 12 inlägg - 3,973 till 3,984 (av 5,074 totalt)
0