Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,973 till 3,984 (av 5,054 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Vad häftigt. 🙂 Och så rent och fint det är där.

Jag har suttit med datorn nu igen efter kaffet. Tiden bara flyger iväg. Visst är det roligt med xp?

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Har precis haft boendestöd. Nu ska Jag ner till tanten under och få en kopp kaffe. 🙂

Trådstartaren

Jag får ta det väldigt lugnt med aktiveringen pga alla suspekta sidor man hamnar på. Så Jag får hitta något säkert sätt att ordna det på. Och Jag har ju 30 dagar på mig. För länge sedan, när Jag hade köpt en dator på Siba, hade Jag inget internet och tror inte att Jag aktiverade den i början.

Trådstartaren

Nä, den sidan kände Jag inte till. Kanske bara för att Jag inte har byggt något på länge. Så Tack 🙂

Här är röran på skrivbordet Ska fixa till det efter hand. Som du ser startar den snabbt med ssd-disken. Nu ska Jag bara kopiera alla drivers och få den aktiverad.

Trådstartaren

Den orkar nog inte med ett grafikkort med fläkt. Nätdelen är bara på 300w. Visste inte om det räckte till alla prylar Jag har satt in.

Fick precis dit Nero 6 med nyckel, som Jag hittade på nätet. Ska göra en Windows dvd med nlite, så slipper Jag så mycket jobb nästa gång det kraschar.

Trådstartaren

Ja, filer och mappar är viktiga saker. Det måste man hålla ordning på.

Vad tiden flyger iväg. Datorn är i ett så kallat installations och inställningsläge ännu, men Jag ska städa upp där.

Jag har glömt frukosten. Får mata mig lite. 🙂

Trådstartaren

Jag är också trött, men Jag har inte tid att sova, ha ha. 🙂

Hade tur. För att Jag hade sparat en bränd dvd med sp3 och en annan dvd med resten av alla uppdateringar. Och så har Jag installerat Photoshop Elements 5. Nu behöver Jag något program som testar hårdvaran. Har du något tips på det?

Trådstartaren

God Morgon 🙂

Enhetshanteraren

Dator1

Dator2

Dator 3

Här ser du vilken röra det blev med alla kablar. Men drivrarna är ok. Tyvärr hänger datorn sig i bland. Det måste vara något fel på hårdvaran, tror Jag. Kanske minnena? Jag vet inte riktigt ännu.

Har varit uppe sedan 5:45 typ, Och druckit kaffe. Ivrig att komma i gång med datorn.

Trådstartaren

Klockan är mycket. Kunde inte sluta leta efter den där drivern. Och nu är det bra i enhetshanteraren. Visar bilder i morgon om det går då.

God Natt. 🙂

Trådstartaren

Jag har tagit bort partitionen och börjat installera igen. Men den har hängt sig flera gånger under den tiden. Bara att stänga av strömmen och fortsätta. Jag vill ha XP på disken innan Jag lägger mig.

Trådstartaren

Den kraschade. Körde driverbooster och då hängde datorn sig. Var bara att stänga av strömmen och då ville den inte starta igen. Jag gissar på att drivrarna Jag kopierade från den andra disken inte är helt fräscha. Jag får ta reda på hur man aktiverar och göra en ren installation.

Nu kommer snart boendestödet.

Trådstartaren

Skulle visa några bilder, men det går inte att ladda upp för tillfället. Inget felmeddelande eller så, men det kanske är många där just nu.

Datorn står och går ännu. Funkar bra utan lock. På sidan sitter det ett sådant där rör som leder till fläkten. Det är något med den som gör att det blir för varmt. Ska prova att skruva bort röret och montera sidan igen. Men det tar Jag te mörra. För Jag orkar inte nu.

Ska kolla efter driver till usb kortet. Inte så lätt när det inte står något namn på kortet. 🙂

Visar 12 inlägg - 3,973 till 3,984 (av 5,054 totalt)
0