Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 5,054 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Tack för bilden. 🙂 Det tar nog en stund att gå igenom det och det liknar sådant Jag har sett på vissa sidor.

Nu väntar Jag på boendestödet. Hinner ta mig en cigg innan dom kommer. Vad mörkt och gött det börjar bli på kvällarna. Sitter här med ett värmeljus och som vanligt nerdragna persienner. 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Min Windowsnyckel är äkta och den fungerar. Men inte aktiveringen. Så Jag kan ju alltid titta på din skärmdump och se om det ger något. Och Jag ska prova att ringa Microsoft någon dag framöver.

Hoppas du får med dig datorerna och det om du kommer därifrån.

Trådstartaren

Du borde prova en ssd. Jag lovar att du inte kommer att ångra dig. Det är skitbra. 🙂 Man slipper att vänta. Och så håller sig os:et bättre på något vis. Den är fräsch längre.

Jag vet inte vad OOBETimer är för något? Det står att man kan aktivera över nätet, som inte fungerar, eller så kan man ringa.

Trådstartaren

God Morgon 🙂

Nä, Jag tror inte det ska ha någon betydelse om det är ssd. Jag hade det på min gamla xp-dator också och det var inga problem. Och den fungerar som den ska när den har varit igång en stund. Det är bara vid kallstarter som den hänger sig. Rensade den gamla hårddisken på virus, i hårddiskdockan, med McAfee. Och så är det nog för gamla drivers och sådant på den.

Var på Microsoft och läste om aktiveringen. Det kanske går att aktivera med telefon. Får se när Jag kopplar in den igen.

Trådstartaren

RIS, har du blivit sjuk? ha ha 🙂 Sov så gott. 🙂

Dom sitter lite oåtkomligt. Orkar inte flytta datorn och plocka ur minnena idag.

Trådstartaren

Hoppas han köper den då. 🙂 Så är du av med det problemet.

Jag vet inte om dom är likadana. Får kolla på det sedan. Först måste Jag mata mig med potatisgratäng och falukorv.

Trådstartaren

Jag förstår att man kan ha minnen från gamla saker. Men bilen. Kanske är det dags att skrota den? Så den inte bara står där och mal i ditt huvud. Det kanske gör dig gött att bli av med den?

Trådstartaren

Ta det lugnt 🙂

Sitter på tork och har precis tagit min efter duschen cigarett.

Trådstartaren

God Morgon? 🙂

Har suttit med administrationen en stund. Hade ingen koll på vad som skulle betalas, men det har Jag ordnat nu.

På moderkortets hemsida står det vilka minnen som stöds och det ska vara DDR2 533/667/800.

Jag mår ganska bra, men är lite trött ännu. Hur är det med dig idag?

Trådstartaren

Lycka till på ICA. 🙂

Jag går och lägger mig tidigt i kväll, med tanke på att Jag var uppe så tidigt i morse. Ska ladda ner lite att lyssna på.

Natti Natti. 🙂 Vi hörs i morgon, hoppas Jag.

Edit. Det ska vara dom här minnena. DDR2 533/667/800. Men det sitter 333:or i den nu. Kan det vara felet tro?

Trådstartaren

Jag laddade ner filen med laptopen och McAfee tog bort viruset. Sedan för Jag över filen med usb. Men om det är mer virus får Jag se då. Bara Jag kan få den aktiverad. Har en xp-pro på en iso-fil också. Om Jag kan få cracket att funka kan Jag prova med den också. Det är ju sedan länge utgångna Windows så det gör nog inget om man hackar lite. 🙂

Det är ett jävla jobb att städa i menyerna, men det blir snyggt när det är klart.

Gissar på att det är något med minnena. Jag har en känsla av att det är fel sort. Ska kolla mer noga på det vid något tillfälle. Får se om Jag hittar memtest om det finns kvar.

Trådstartaren

Jag hittade något crack som man måste köra i felsäkert läge. Men har inte kommit till det ännu. Håller på att föra över filer till usb, som fungerar nu, och städa undan lite. Och så får Jag sortera i startmenyn. Har kommit på att datorn går stabilare när den är varm. Det är när den är nystartad som den vill hänga sig.

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 5,054 totalt)
0