Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 5,149 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Den håller på att uppdatera sig nu. Får se vad som händer sedan.

Jag gissar på att du är på ICA och köper körv? 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag har provat några trix utan resultat. Men Windows-update kommer kl 19:00 i kväll, så Jag röker några cigg fram tills dess. Orkar inte med det problemet mera idag.

Ööh 🙂

Trådstartaren

Felkod 0xC004C003 Har letat lite men hittar mycket virussidor. Inte fan ska man behöva cracka en laglig laptop. Jag får rensa den helt och hållet om Jag kommer åt bioset på den här datorn. Om Jag försvinner en stund är det det Jag håller på med.

Trådstartaren

Det gick inte att aktivera Windows 10. Ringde telefonsvararen och den sa att det inte gick. Kunde bero på att Windows är för gammalt. Men Jag har alltid den senaste versionen. Vet inte vad Jag ska göra med datorn nu. Får ta en rökpaus. 🙂

Trådstartaren

Jag fixar det sedan när du sover. Nu ska Jag ner till tanten under och få en kopp kaffe. 🙂

Trådstartaren

Det verkar inte som om det går att få hjälp via Microsoft. Jag ska prova lite till, se om det går att chatta med dom.

Men det går ganska fort att installera om Windows 10. Så Jag blir borta från vår trevliga förmiddag en stund. 🙂

Trådstartaren

Tror inte det var programmet, utan det var något som hände samtidigt, då Lenovo-programmen började bråka.

Jag tror inte alls att det är ditt fel. 🙂 Du behöver inte känna så. 🙂

Trådstartaren

Jag körde en systemåterställning. Men när Windows startade om la den till nya funktioner, så Jag har fortfarande Enterprise. Har ingen aning om hur det kan ha gått till. Det var samma meddelande igår när Jag installerade det där PDF-programmet.

Sitter beredd med Windows på USB-minnet, ifall Jag behöver installera om.

Trådstartaren

God Morgon? 🙂

Nu har datorn fått fnatt. Den här laptopen alltså. Den behöver aktiveras, står det. Och när Jag provar med det står det Windows 10 Enterprise, men Jag har licens till Windows 10 Home på denna laptop. Jag vet inte hur Jag ska fixa till det. Får vakna först.

Trådstartaren

Jag öppnade ett mindre dokument och då gick det.

Nu är Jag trött och behöver sova. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Jag försökte öppna ett pdf-dokument, men då stängde programmet av sig. Får kolla vidare på det imorgon.

Behöver en ny laptop. Den här är lite slö av Photoshop och nu detta.

Trådstartaren

Jo, det gick bra med installationen. 🙂 Men Lenovo-programmen är helt tokiga. Det tar väl en stund innan dom accepterar varandra. Ska kolla närmare på programmet i morgon, när Jag får tid.

Tack för tipset 🙂

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 5,149 totalt)
0