Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 4,683 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Men Jag satte hela lönen på en häst. Om den vinner så blir Jag rik. 🙂 Nä, bara skojar 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

God Morgon 🙂

Du fick mig på bättre tankar. Jag skiter i andelsspelet. Bättre att vara hemma och spara pengarna istället.

Trådstartaren

Jag önskar att Jag också kunde sova mitt på dagen.

God Natt. 🙂

Trådstartaren

I längden lönar det sig inte att spela, har Jag märkt. Det är bättre att spara pengarna. Men Jag tycker om att kolla resultatet från eurojackpott varje lördagsmorgon. Och 25kr är inte så mycket att förlora.

Jag kommer ihåg på Xp-tiden. Det fanns något sätt att göra hemsidorna, man besöker, mörka. Men Jag har totalt glömt bort hur man gjorde.

Trådstartaren

Jag är nog en konstig typ. För Jag hatar sport. Men ändå händer det att Jag spelar några rader. För ett tag sedan hade dom fått 18000kr var på ett andelsspel. Det brukar ofta stå ”Grattis till vinsten” på dom spelen.

Idag får Jag steka mig några korvar med bröd. 🙂 Det är lättlagat och gött. Men det blir inte förrän boendestödet har varit här. Om Jag skulle vinna på något spel, ska Jag ta mig till en grill, som ligger några km bort, Och ta mig en rejäl hamburgare.

Trådstartaren

Det är lugnt. 🙂 Jag betalar ju inte flera hundra. Bara en liten del. Och så har Jag 25kr på eurojackpott som Jag brukar spela varje vecka. Vinner gör man aldrig. Men kanske, kanske.

Trådstartaren

Så, nu har Jag storhandlat för 20kr. 🙂 Det är gött när man kan ta sig en sådan där tripp. Bara dra iväg.

Det hade varit översvämning  avloppet nere vid vägen. Det hade gått hål i gatan och vattnet sprutade upp som en fontän. Det brukar bli så ibland, när det kommer för mycket regn.

Nu har Jag gjort mitt dagsverke. Men kanske att Jag åker ner i eftermiddag och lägger några kronor på ett andelsspel. Proffsen tippar och Jag betalar en andel.

Trådstartaren

God Morgon? 🙂

Ööh 🙂 Känner mig helt dö, men Jag är på ett glatt humör. Det är inte så ofta Jag har något humör, brukar mest bara finnas till. Ska dra i väg till köpcentrumet om en timme och byta en kolsyra till. Den kostar bara 19,90:- på Rusta. Sedan har Jag tre fulla flaskor. Och så hinner Jag hem innan boendestödet kommer.

Trådstartaren

Jag var inte nöjd med kortspelet i W7 pga att den vände korten automatiskt. Det ville Jag göra själv. Så Jag fixade till dom filerna från XP. Alla ikoner i mitt gamla XP var i den röda och svarta stilen. Och det var ett jävla jobb att fixa. 🙂

Men nu behöver kroppen vila. Sömntabletterna verkar. 🙂

Trådstartaren
    Trådstartaren

Så här ser den ut med ändrad ikon. Harpan

Edit. Programmet öppet Harpan i W10

Trådstartaren

Jag trodde aldrig det skulle fungera i W10. Dessutom är sol.exe moddad med reshack. Jag har en annan ikon på den. Och ikonen har Jag fixat med IcoFx. En sådan gammal fil som har legat. Men imorgon fattar Jag ingenting. 🙂

Visar 12 inlägg - 3,961 till 3,972 (av 4,683 totalt)
0