Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,949 till 3,960 (av 4,683 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Så bra att datorn funkade. 🙂 Det är nog inte många som hade fått i hopa det. Dom flesta slänger när det blir gammalt. Men du är miljövänlig och återanvänder.

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det blir så ibland, med den här sidan.

Nu har Jag duschat och lagat middag och ska diska. Det går inte så snabbt idag. Jag är så jävla slö. 🙂

Trådstartaren

A, de e gött o sova, för den som kan. 🙂

God Natt. 🙂

Trådstartaren

Du skulle provat potatis och körv i stället. 🙂 ha ha. Jag sitter här och slöar ännu, men det blir nog schnitzlar med mos idag. 🙂 Har inte så mycket kvar i frysen nu, så Jag kan snart frosta av. Ska göra rent hela kylskåpet också, om några dagar.

Trådstartaren

Intressant att veta om du får i hopa det till slut. 🙂

Trådstartaren

Jag hade en HP laptop innan den här. Bytte till SSD-disk. Det var ett jävla pillejobb. Jag fick inte dit locken som satt under. Fick fråga boendestödet om hjälp. Och med två huvuden fick vi ordning på det till slut. Jag vet inte om Jag hade klarat av att byta CMOS-batteri på en sådan. Allt satt så oåtkomligt som möjligt. Men sedan pajade tangentbordet på den och det fanns inte något nytt att få tag i. Så då köpte Jag den här, som Jag har nu. Det var den 2017-01-06, på mellandagsrean. 🙂

Trådstartaren

Dom håller väldigt länge, dom där CMOS-batterierna. Jag har inte behövt byta något själv. Men Jag har för mig att brorsan gjorde det för länge sedan, på någon dator.

Fick precis i mig lite frukost. Bättre sent än aldrig. Och så strömmar energin ut i kroppen. Händerna slutar skaka och det blir som det ska. 🙂

Trådstartaren

Tack, Jag blev lättad nu. 🙂

Ja, vad dagarna går. Får fundera, varje morgon, på vilken dag det är och när boendestödet kommer. Jag drömde att Jag skulle tvätta flera stora säckar med tvätt. Vad gött det var att vakna ur den drömmen. 🙂

Trådstartaren

God Morgon 🙂

Jag är helt dö i vanlig ordning. Sov bara sådär. Och ångesten spökar.

Skrev Jag på något olämpligt sätt igår? Varför ”Ursäkta”? Jag menar inget illa.

Jag hade noll rätt på eurojackpotten. 25kr åt helvete. 🙂

Trådstartaren

Jag känner igen det där, med att sitta på bänken och att bli vald sist. Fan vad tråkigt det var. Jag sket i gympan när Jag gick på gymnasiet. Orkade inte med skiten. Och fan vad gött att den tiden är förbi. Och du har förträngt dina dåliga minnen av det. Så bra. 🙂

Nu är det läggdags. Medicinen verkar nu. 🙂

Trådstartaren

Jag fick en snus av boendestödet. Snus biter i vanliga fall inte på mig. Men den här snusen var stark. Sibirian eller något sådant heter den. Så Jag sparade några cigaretter. Om Jag hade snusat i stället för att röka kanske min hälsa hade blivit bättre. 🙂

När Jag blir påmind om sport tänker Jag på den tiden man hade gymnastik i skolan, där det stank av svett och mögliga handdukar. Eller som det luktar i alla sådana omklädningsrum. Fan va gött att den tiden är förbi. 🙂

Trådstartaren

Jag fick slängt i mig några körvar till. Åt fem till middag och fem nu till kvällsmat. Och Jag blev änna mätt. 🙂

Det bor några sportfånar här i trappan som har på tv:n skithögt och ropar när det blir mål. Dom spelar säkert också. Det hörs ut i trappuppgången.

Visar 12 inlägg - 3,949 till 3,960 (av 4,683 totalt)
0