Blue Dinelu
Skapade svar
-
Det är gött att vara online igen. 🙂 Sitter här med någon film från Amazon Prime, som Jag inte vet vad den handlar om. Bara ljudet gör att Jag inte känner mig så ensam.
Ännu mer paket. 🙂 Jag känner igen mig. he he 🙂
Det tar mycket längre tid att hämta och konfigurera program än vad det tar att installera. Mycket jobb med lösenorden och allt.
Jag sitter på tork. Ska göra mig en kopp kaffe till. Och sedan får Jag fixa med programmen i datorn.
Natti Natti 🙂
Nu stängde den av sig väldigt snabbt och den startade lika snabbt. Och diskarna ser ok ut. Allt är kvar. 🙂
Ja, det gick fort. Det tog bara några minuter att föra över Windows från usb-minnet, innan den startade om. Och då var Jag tvungen att ta bort minnet, så den inte började om igen. Nu ska Jag trycka dit SATA-kablarna i diskarna igen. Och sen blir det decinficering med 98 oktanig bensin i duschen. 🙂
Den har aldrig hittat på det felet förr, att man ska koppla ur diskarna. Det blir det samma när 21H2 kommer. Ööh vad jobbigt. 🙂
Men nu är skrivbordet framme. Den får stå och hämta drivers en stund. 🙂
Nu är allt urkopplat och den håller på med installationen. 🙂
Samma felkod som tidigare. Det går inte att installera Windows. Det enda Jag kan göra nu är att koppla ur alla hårddiskar utom ssd:n. Får prova i alla fall. Om inte du har något annat förslag?
Nu är den ihopskruvad igen. Ska bara äta frukost. För det där med att installera kan bli tidsödande. Annars blir Jag bara hungrig, trött och nervös. Och då är det lätt att göra misstag.
Provade med den ljud-kontakten som går till 5,25 tums enheten och det är bild ännu. Ska skruva ihop den nu och se om det går att installera. 🙂
Jag tog bort audio-splittern och då kom bilden fram, att Jag skulle sätta i en boot device. 🙂 Kanske kan fixa den i alla fall? Om Jag har tur?
Ööh 🙂
Ja, ska kolla det. Ööh 🙂 Sökte lite på nätet och där står det att man ska kolla minnena och grafikkortet. Och minnena tror Jag inte det är, för Jag har inte rört dom. Ska kolla baksidan, där hårddiskarna sitter och se om Jag hittar något fel i kabelhärvan. Det var där Jag grejade senast, med hårddisken.