Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,937 till 3,948 (av 4,628 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag gissar på att outlook med hotmailen har ett eget spamfilter. Så Jag behöver nog inte vara orolig för det. Jag fick då inte så mycket spam innan Jag hade McAfee.

Nu får Jag snart gå upp. Sitter här i morgonrocken ännu. 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag lyckades stänga av spamfiltret. Får se om det kommer någon e-post nu då.

Du är snäll som släppte ut snigeln. 🙂

Trådstartaren

Har suttit här och tittat på e-posten. Det verkar vara något med McAfee antispam. Men att försöka fixa det är inte så lätt.

Nu har Jag fått i mig frukosten. Får se om skallen klarnar snart. 🙂

Trådstartaren

Och en cigg på det. 🙂

Jag har inte kommit på varför en del mail bara försvinner. Men det brukar gå att få dom till G-mailen i stället. Det är något med outlook och hotmail som kärvar.

Trådstartaren

God Morgon? 🙂

Har precis druckit kaffe i en timme. Känner mig som en död sill. Men det klarnar nog i skallen om ett par timmar. Ööh 🙂

Och så har det hänt något med e-posten. Vissa meddelanden bara försvinner utan att hamna i skräpposten. Får tänka en stund för att fixa det.

Trådstartaren

Och Gevalian har Jag i skåpet. 🙂

Nu börjar Jag bli lite kvällstrött av medicinen. Så God Natt. 🙂 Ska bli gött att lägga sig och lyssna på regnet.

Trådstartaren

Får se om detta funkar? Jag gillar kaffe Ha ha ha 🙂

Trådstartaren

Nu kommer åskan och regnet. 🙂

Trådstartaren

Men Jag har ju bara två. 🙁

Och så brukar Jag ha stora lager med toalettpapper, kaffe mm. Det är inte ovanligt att Jag har 20 paket kaffe hemma. Jag köper när det är billigt. Kollar erbjudanden på nätet varje vecka. En gång köpte Jag 80 par kalsonger. Och så har Jag oöppnade förpackningar med sockar, mängder. Jag brukar även ha raklödder, schampo och deodorant så Jag klarar mig i flera månader. Det står en hylla ute i badrummet, knökfull med sådana saker. Så lite knäpp är Jag nog ändå. 🙂

Trådstartaren

Jag har bara 14 rgb-lampor. Inte så mycket att komma med. 🙂 Men 13 av dom är av samma märke, så dom funkar med en fjärr bara. Och så har Jag ett gäng lampor i reserv också. Plus att Jag har en kartong med glödlampor (vet inte hur många) som Jag använder till ljusorglar mm, där det inte går med led. Och så är  resten vanliga led. Dom flesta dimbara. Så Jag har en väldigt låg elförbrukning. Det är bara under sommarmånaderna, när ac:n går som Jag får elräkning varje månad.

Jag kan inte föreställa mig alla grejor du har. Jag har ingenting jämfört. 🙂

Trådstartaren

Jag börjar förstå att du tänker på din elräkning. 🙂 Med alla dom grejorna.

Inget regn här ännu. Det är nog det som kallas ”lokala skurar”. Men hoppas det kommer hit.

Trådstartaren

Jag har svårt att tänka mig alla dom där grejorna. Så många datorer. Har du plats för dig själv? Du skulle kunna bli ganska rik på försäljning på Tradera, för exempelvis. 🙂

Visar 12 inlägg - 3,937 till 3,948 (av 4,628 totalt)
0