Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,925 till 3,936 (av 5,055 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Och i kväll kommer datorbordet. 🙂 Ja, det är en ansträngande dag idag. Full rulle hela tiden.

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag var ner och handlade och hämtade paketet. Ett stort paket, fullt med papper, och i botten låg en Molex förlängning. Sedan var Jag nere hos tanten under och fick mig en kopp kaffe. Och nu ska Jag fixa någon mat, innan Jag ska till fotvården.

Trådstartaren

Nu sitter Jag på tork. Har precis tagit min efter duschen cigarett. Och frukosten väntar. 🙂

Trådstartaren

God Morgon 🙂

Nu blir det sanering med högtryckstvätten. Ska ner på stan och hämta paketet. Och så är det fotvård i eftermiddag. Jag är lite borta i skallen som vanligt, Ööh

Är du klar med bilen?

Trådstartaren

Det var ett usb 3 kort från CDON som Jag inte behövde. Det var ingen intern usb på det kortet. Råkade bara beställa. Det får ligga i någon låda tillsammans med cd-skivan.

God Natt 🙂 Nu går Jag och lägger mig.

Trådstartaren

Men du hade ett par datorer där nere? 🙂

Nu är det Budbee som kommer med paket. Och där går det i alla fall att se när dom kommer, i appen. Det är en timme kvar nu.

Trådstartaren

Kolla om du ser någon nätverkskabel? 🙂

Trådstartaren

Vilken dator det skulle ha blivit. Eller rättare sagt två. Men är det inte lite dyrt för att vara begagnat?

Trådstartaren

Ja, man mår mycket bättre när man är nyduschad. 🙂 Jag känner mig sketen o paj. Och måste sitta uppe tills paketet kommer. Jag tror det är ett till kort till usb 3. Eller så är det kontrollkort för extra sata anslutningar.

Trådstartaren

Plast-vreden fick Jag i förra veckan, så det är inte dom. Och vad som kommer i kväll vet Jag inte. Inte heller vad som väntar från importpaketet. Det blev så rörigt allt i hopa.

Jag behöver också en hel-sanering. Skulle gjort det i morse men….

Trådstartaren

15 meter nätverks-kabel är mystiskt spårlöst försvunnen. Har kollat i källaren, men inte där. Jag har letat överallt. I värsta fall får Jag köpa en ny.

Men det börjar ordna sig med paketen nu. Dator-bordet har hamnat hos Post-nord och dom ska komma med det i morgon kväll. Och så har Jag fått något som Jag inte vet vad det är. Importpaket. Inget sms utan en paketavi.

Jag är redan trött, som Jag tänkte i morse. Men Jag får inte sova, för det kommer ytterligare ett annat paket i kväll. Vilken röra det blir med CDON och Amazon.se. Jag skulle vart chef där. Då skulle det blivit andra bullar. 🙂

Trådstartaren

Jag ska hjälpa henne in med maten sedan när hon kommer med bussen. Och så skulle hon bjuda på pizza igen. 🙂

Visar 12 inlägg - 3,925 till 3,936 (av 5,055 totalt)
0