Skapade svar

Visar 12 inlägg - 3,925 till 3,936 (av 4,628 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det blir bättre när Jag fått i mig frukosten. Måste ut och köpa fler frukostar. Får använda paraplyet för en gångs skull. Men först får Jag svabba av mig med golvmoppen och ajax. 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

God Morgon? 🙂

Vilken tur du hade med regnet. Jag sitter här och njuter av det fina, regniga vädret vi har nu. Hade ångest när Jag vaknade, men det börjar släppa nu.

Annars är det bra?

Trådstartaren

SharewareOnSale förresten, giveawayoftheday är en liknande sida. Man får välja Windows. Men Jag vet inte hur säker den är. McAfee klagar inte i alla fall. 🙂

Trådstartaren

Det fixar du lätt. 🙂 Jag tror på dig.

Trådstartaren

Det är nog händigt att ha ett sådant program på äldre OS, så man slipper dvd och sådant. Men på W10 går det utan någonting, bara man har internet. Det är roligt att pilla med sådant. 🙂

Trådstartaren

Ha ha 🙂

Fan vad bra det blev med att öppna Gmailen i Outlook. Nu ser det ut som vilka andra mail som helst. Och så slipper Jag titta på det där standardprogrammet för e-post.

Och så fick Jag ett sms från Swedbank om att dom har ”börjat” titta på mitt ärende nu. Så Jag kanske slipper vänta så länge till.

Så det verkar ha flutit på riktigt bra idag. 🙂

Trådstartaren

God Morgon 🙂 Ta högtryckstvätten 🙂

Trådstartaren

Jag har tänkt på att lägga till Gmail i Outlook länge. Men nu orkade Jag fixa det med. 🙂

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Jag tror du kan ha Gmail i Thunderbird. Så blir det enkelt och bra. 🙂

Trådstartaren

Jag har G-mailen på brev-knappen i aktivitetsfältet. Så det är lätt att öppna. Men har bara några få adresser där än så länge.

Och nu fick Jag brev från ellos och det vill Jag inte ha. 🙂 Men nu vet Jag att det fungerar.

Trådstartaren

Så där ja, nu funkar det igen. 🙂

Trådstartaren

Jag kom in på någon inställning, där i hotmailen på nätet, med betrodda och ej betrodda avsändare. Fick se att Jag själv var blockerad. 🙂 Men det är fixat nu.

Problemet Jag har är att det försvinner av sig självt. Jag får det inte ens till skräpmappen. När datorn är av på natten, kan Jag se meddelandena i mobilen. Men så fort Jag startar datorn försvinner dom.

Du kanske ska flytta SharewareOnSale till G-mailen i stället? Det brukar Jag göra ibland. Får inte meddelanden från Ginza till hotmailen, med den kommer fram på G-mailen.

Visar 12 inlägg - 3,925 till 3,936 (av 4,628 totalt)
0