Skapade svar

Visar 12 inlägg - 13 till 24 (av 2,485 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Jag sparar ett usb-uttag. Och det låter lika bra som med sladd. 🙂 Nu är Jag jätteglad. 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Nu fungerar det. Jag har lyckats ansluta min första bluetooth enhet. 🙂

Trådstartaren

Ja, men ljudet vill hellre gå via hdmi:n till skärmen.

Trådstartaren

Jag är också ”urkopplad” Det finns bluetooth här, men Jag har inte fått igång den.

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Fan vilket bakrus Jag har. Skallen dunkar och händerna skakar. Har sådan ångest, Jag kan aldrig mer visa mig ute. Nä, Jag bara skojar lite. 🙂

Hur är det? Har du också bakrus?

Trådstartaren

Nu har boendestödet ringt, så nu kan Jag fortsätta med supandet här. 🙂 Har inget att dricka bara. Men det är inte så noga. Går strax och lägger mig. Natti Natti 🙂

Edit: Ja det är frakt och filmer som ingår.

Trådstartaren

Det gick snabbt med maten. Kanske kan kalla det ”snabbmat” 🙂 Väntar bara på att ta medicinerna och så ringer nog boendestödet om en stund, tänker Jag. Dom vill väl kolla så Jag är nykter och städad så här en Fredag kväll. 🙂

Trådstartaren

Ja, Jag har Amazon Prime för 59 kr i månaden och det verkar som det är både tv och frakt som ingår. 🙂 Nu ska Jag göra något Jag aldrig gör på kvällarna och det är mat. Blev plötsligt så hungrig.

Trådstartaren

Nu har Jag fått paketet. 🙂 Bara väntar tills det ljusnar imorgon. Jo, det är klart att det går med kabel, men Jag måste ju testa. 🙂

Trådstartaren

Jag såg också ljudkabeln efter en stund. Är lite trög ibland. 🙂 Men Jag ska se om Jag får igång bluetooth först. Antingen funkar det, eller så inte. Vet inte förrän Jag har provat. Och det är ju på Raspberryn, så inga Windows säkerhetshål där inte. Jag har inga viktiga filer där ändå.

Trådstartaren

Länk till högtalarna. 🙂

Trådstartaren

Samma här. 🙂 Men Jag ska kolla i boken om det står något om bluetooth. Det hade ju vart häftigt om det fungerade. Blir i så fall första gången Jag använder det. Jag brukar dra mig undan från allt vad bluetooth heter i vanliga fall.

Visar 12 inlägg - 13 till 24 (av 2,485 totalt)
0