Blue Dinelu
Skapade svar
-
Tack för bilden 🙂 Det är händigt med sådana hyls-mejslar. Man får aldrig nog av verktyg.
Go Mörra? 🙂
Jag är uppe med tuppen. Vaknade kl 4:00 igen och kunde inte somna om. Det är en 3/16″ nyckel till distanserna fick Jag se nu. Bild
Jag köpte mig en liten hylsnyckel-sats för några veckor sedan, med den hylsan som passar till distanserna under moderkortet. En 3/16″ har Jag för mig att det är till dom. Och den till kontakterna är väl ännu mindre? Får prova i morgon för nu är det läggdags.
Natti Natti 🙂
Den där skruvmejseln med fast hylsa. Vart har du fått tag i den?
Jo det gick bättre att vara ute idag. Troligtvis beroende på att det inte var lika varmt. Liksom diabetes och värme går inte i hopa.
Nä, inga diabetes-mediciner på sjukhuset, utan på vårdcentralen om några veckor. Men det känns bättre idag. Satt precis och spelade flipper på NIS-886:an och det funkar också utan problem. När Jag skulle skruva loss vga-kontakten i Lenovo-datorn följde hela skruven med ut. Så det blev ett väldans pill med att få loss den från kontakten och på plats bak i datorn igen.
Jag gissar på att Jag får gå ut en sväng imorgon också, då förmodligen grafikkortet kommer.
Ja, det funkar. Ljudet är ok fast det inte ser ut så i enhetshanteraren 🙂
Är du ute och paddlar? 🙂
Nu har Jag varit ute två gånger igen. Men inget grafikkort idag. Fick mig en kopp kaffe i alla fall. Och så har hörlurarna kommit. Ska försöka ordna så Jag kan prova dom idag. Får bara ställa undan Lenovon först.
Jag ska strax ge mig iväg. Hörs sedan? 🙂
Ja, ha, finns det aktiverare till W7? Det kan ju alltid vara bra att ha 🙂
Väntar på hörlurarna så Jag kan testa ljudet på den där NIS-886 innan Jag plockar undan den. Efter en hel del efterforskning har Jag kommit fram till att Jag tror det ska vara W7 på den. Och det råkar vara så att Jag har en W7-ultimate på Svenska liggande 🙂
God Morgon? 🙂
Jag utser dig till hedersmedlem i den där kanotklubben 🙂
Vanligtvis brukar Jag hämta mediciner vid den här tiden. Men han från sjukhuset kommer inte förrän kl 13:00, så Jag får vänta. Känner mig lite bättre idag, men skakningarna är kvar. Inte lika starkt som under dom senaste dagarna. Men det är något obehagligt ändå.
Det låter som en trevlig plats 🙂 Det är nog många som tänker som du och vill vara där.
Imorgon ska Jag hämta mediciner och träffa den där personen från sjukhuset. Och förhoppningsvis hämta grafikkortet. Känner mig inte helt bra ännu, men Jag får hoppas på morgondagen.
Går snart och lägger mig. Natti Natti 🙂