Skapade svar

Visar 12 inlägg - 13 till 24 (av 4,683 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Det duger nog gött 🙂

Har märkt att det är en viss fördröjning innan Jag ser att du har skrivit. Eller det kanske är Jag som inbillar mig?

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Du är proffsig när det gäller att få i hopa gamla saker. Jag gissar på att du får den switchen att fungera utan problem 🙂

Trådstartaren

Var det den där fina switchen du visade bild på?

Nu ska Jag smörja fötterna och klä på mig 🙂

Trådstartaren

Gött att sova till kl 10:00 🙂

Nu har Jag fått i mig frukosten. Ingen stress idag vad Jag vet 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Fick sova ända till kl 9:00 och det var gött. Det var tur att Jag handlade igår, för idag regnar det. Nu kan Jag ägna hela dagen åt datorerna och åt att mysa 🙂

Hoppas du har haft en bra natt? 🙂

Trådstartaren

Nu är det läggdags, tidigt som vanligt. Ibland sover Jag en stund innan Jag ska ta nattmedicinen. Men oftast ligger Jag och lyssnar på radio medan kroppen långsamt slappnar av.

Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Jag ska ta lite mediciner om en stund. Det är ett högkostnadsskydd på apoteket som är på 2400 kr och sjukvården är 1200 kr. Dom har höjt priserna genom åren. Och vad Jag vet så har det varit dom två räkningarna. I alla fall dom senaste 20 åren.

Trådstartaren

Hur går det med laptopen? Har du plockat isär den helt ännu? Och rätat ut bucklan? 🙂

Trådstartaren

Jag hade blöt tvätt hängandes i sovrummet. Men så märkte Jag att saker som stod där bredvid fönstret började rosta, bland annat några tavelramar och en gardinstång. Så Jag fick sluta med det. Det var därför Jag var lite nojig för skärmen igår.

Trådstartaren

Boendestödet dök hastigt upp före utsatt tid. Och vi gick ut en sväng. Sedan skulle Jag ner och handla och gick till bussen. Men då kom Jag på att Jag hade glömt busskortet. Så Jag fick gå hela vägen tillbaka för att hämta det. Och till sist lyckades Jag komma mig ner på stan för att uträtta mina ärenden.

Hur gick det med tvätten? Är du klar? 🙂

Trådstartaren

Jag får sympatitvätta med dig nästa vecka 🙂 Nu går snart frikortet till apoteket ut. Får börja på en ny omgång med 2400 kr. Och så har frikortet till sjukvården gått ut. Det blir 1200 kr till.

Trådstartaren

Nu har Jag klätt på mig rena kläder. Boendestödet kommer vid 13:00 tiden, tror Jag. Och så fick Jag en 50 lapp till för enkäterna 🙂

Om det hade varit sådana stopp, som här med inloggningen, på banken hade det blivit stora rubriker i tidningarna.

Visar 12 inlägg - 13 till 24 (av 4,683 totalt)
0