Skapade svar

Visar 12 inlägg - 13 till 24 (av 5,056 totalt)
0
  • som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

God Kväll? 🙂

Imorgon ska Jag iväg och fixa fötterna. Och så tar Jag med mig nya sockar. Så har Jag så gött som nya fötter efteråt 🙂

Går och lägger mig. Natti Natti 🙂

som svar på: Passar Jag in här?
    Trådstartaren

Har du något program för backup? Eller kopierar du själv? För längesedan provade Jag Nero backup. Det dumma var att man var tvungen att ha Nero när man skulle återställa filerna. Men nu är det OneDrive som sköter det åt mig. Men bara dom små filerna. Filmer och sådant får Jag hålla reda på själv 🙂

Trådstartaren

Go Mörra? 🙂

Vi har skrivit över 10 000 inlägg. Detta är nr 10010 🙂

Jag sov som en sten inatt. Vaknade när det började ljusna. Hade mycket svårt att ta mig upp. Var helt stel i kroppen och hade svårt att hålla balansen. Men Jag lyckades trycka igång kaffebryggaren till slut. Och sedan kom boendestödet. Jag fick än en gång klaga på den som ringde igår. Hoppas Jag slipper den typen nu?

Ska fylla i några enkäter nu 🙂

Trådstartaren

Jo det är han som Jag försöker bli av med. Jag har ringt chefen och klagat men det hjälper tydligen inte.

Nu är det läggdags. Natti Natti 🙂

Trådstartaren

Bara att hämta Driver Booster free från iobit och sedan fixa med nyckeln efteråt. Var beredd på att kryssa ur diverse rutor och tacka nej under installationen.

Jag tror inte att boendestödet kommer idag. Det är bara den där idioten som ringer i ett. Får lägga på hela tiden. Men det gör inget. Kan ju lägga mig i lugn och ro om en stund utan att behöva vänta på någon.

Trådstartaren

Ja, då har du mycket jobb framför dig. Går det inte att söka efter drivrutiner med driver booster? Det brukar Jag göra. Och sedan är det bara att googla på ”driver booster giveaway” för att hitta en nyckel 🙂

Jo Jag har sett att det finns program att hämta till Samsung. Men nu är Jag ju klar så det behövs inte.

Trådstartaren

Ja, det är gött med en sup ibland 🙂

Har du mycket kvar innan det är dags att sätta i SSD:n?

Trådstartaren

Och vad fort det gick, istället för att installera om. Här är en bild som Jag tog under arbetets gång 🙂

Trådstartaren

Den startade direkt. Inga problem här inte. Fick göra en omstart pga ny maskinvara (hårddisken) Och så är den tystare. Nu är det en riktigt bra dator 🙂

Trådstartaren

Jag ska plocka fram skruvmejseln. Det är liksom lite svårt att vänta 🙂 Och Jag som hade det nystädat.

Trådstartaren

Det var en sådan där guide i programmet. Bara att trycka på nästa och nästa osv. Så Jag gjorde inga inställningar. Men nu har Jag plockat ur hårddisken. Har en sådan där adapter för SSD liggande, som Jag får leta upp nu 🙂

Trådstartaren

Tänkte du skulle fråga, så Jag tog en bild 🙂 Det är snart klart.

Visar 12 inlägg - 13 till 24 (av 5,056 totalt)
0